naambord van de societeit d'ouwe jager

Herinneringen aan Biak
Plaats reactie
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1750
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

naambord van de societeit d'ouwe jager

Bericht door webmaster »

Hallo redactie, Wij zijn het huis van mijn vader, J.W. van Eek (hpb Biak) aan het leeg halen ivm de a.s. verkoop. Mijn vader is in het bezit van het naam bord van de societeit d'ouwe jager uit Biak. Het bord is plm 30 x 30 cm met de naam, een duikerhelm en een bordje met 4 beeltenissen ( 3 glazen wijn, een zeilboot, een pul bier en een zwemmer.) Misschien is er iemand die daar nog persoonlijke herinneringen aan heeft en dit graag zou willen hebben. Die persoon kan contact met mij opnemen. Er zijn geen kosten aan verbonden. 035-6937181. met vriendelijke groeten, Karel van Eek
Bijlagen
Naambord van de societeit d'Ouwe Jager uit Biak
Naambord van de societeit d'Ouwe Jager uit Biak
SocieteitBiak_dOuweJager.jpg (115.53 KiB) 8959 keer bekeken
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
Gebruikersavatar
webmaster
Beheerder
Berichten: 1750
Lid geworden op: di 05 feb 2008, 08:00

Re: naambord van de societeit d'ouwe jager

Bericht door webmaster »

Beste Chris, Hartelijk dank voor je info over het bord vd societeit d'Ouwe Jager te Biak, hetgeen ik na jouw info heb kunnen bemachtigen. carol magermans
Geniet van je herinneringen. Zoals het toen was wordt het nooit meer.
a.janssen
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 09 mar 2009, 13:53

Re: naambord van de societeit d'ouwe jager

Bericht door a.janssen »

Ik zeilde regelmaatig met mijn vader op deze soos 1958-1961 en heb hele fijne herrineringen aan die tijd op de soos,ik zou in aanmerking komen voor dit voorwerp. mijn contact is a.janssen@btinternet.com Bijvoorbaat dank Albert Janssen
a.janssen
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 09 mar 2009, 13:53

Re: naambord van de societeit d'ouwe jager

Bericht door a.janssen »

Ik zie nu ik was er te laat bij, Jammer. Als je er ooit van wil scheiden houd ik me aanbevolen. Albert
Plaats reactie