Hollandia

Herinneringen aan Hollandia
Herman
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:47

Re: Hollandia

Bericht door Herman »

========Ja....dat was ook mooi.Lag voor Meerzicht gezien vanaf Hollandia.Werd beheerd door een zekere Paatje. Ook hier waren wij vaak .Het was een ietsjes minder uitgebreid enzo dan Meerzicht maar wel zo leuk. 'tWas meer voor "de gewonene jongens&quo
Gebruikersavatar
Johnny Bruininga
Berichten: 91
Lid geworden op: ma 11 feb 2008, 13:27

Re: Hollandia

Bericht door Johnny Bruininga »

Herman schreef:========Ja....dat was ook mooi.Lag voor Meerzicht gezien vanaf Hollandia.Werd beheerd door een zekere Paatje. Ook hier waren wij vaak .Het was een ietsjes minder uitgebreid enzo dan Meerzicht maar wel zo leuk. 'tWas meer voor "de gewonene jongens" zeg maar.....nou ja.... (Ik was er dus wel...maar ik was dan ook een gewone jongen...en ben dat tot heden ook gebleven) In ieder geval zag je daar geen officieren met hun dames. Hoe dan ook, HET WAS ENE MOOIE TIJD.=====================
Beste Herman; Als er geen GEWONE JONGENS waren... zijn er helemaal geen Officieren.....Wie moeten hun Opdrachten(?) dan (goed) uitvoeren ..??? groetjes Paatje
Herman
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:47

Re: Hollandia

Bericht door Herman »

Beste Paatje, Ikke niet snappen ikke...tja..dat hebbie zo met die gewone jongens...hihi
Gebruikersavatar
Johnny Bruininga
Berichten: 91
Lid geworden op: ma 11 feb 2008, 13:27

Re: Hollandia

Bericht door Johnny Bruininga »

Herman schreef:Beste Paatje, Ikke niet snappen ikke...tja..dat hebbie zo met die gewone jongens...hihi
Nèks loos si Herman....als jei gaat snappen is het niet so moeileik..... meer..Ha ,ha, hi,
Herman
Berichten: 5
Lid geworden op: zo 09 mar 2008, 16:47

Re: Hollandia

Bericht door Herman »

Johnny Bruininga schreef:
Herman schreef:Beste Paatje, Ikke niet snappen ikke...tja..dat hebbie zo met die gewone jongens...hihi
Nèks loos si Herman....als jei gaat snappen is het niet so moeileik..... meer..Ha ,ha, hi,
Ikke niet snappen dat gij dat niet snappen wat ik snap..snappe ge dit?
Fijnard
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 25 okt 2009, 18:18

Re: Hollandia

Bericht door Fijnard »

Ik heb in 1961 nog op zondag in de bediening gewerkt ook achter de bar door de week als de eigenaar met zijn vrouw een avondje uit wilde Ik geloof dat de naam was Rob en Els Gelders maar ik weet het niet zeker Ik was toen bij de Marine maar werkte in het burger Wat er met deze mensen is gebeurt weet ik niet ben wel een beetje nieuwsgierig weet iemand daar wat van
Fijnard
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 25 okt 2009, 18:18

Re: Hollandia

Bericht door Fijnard »

Ik vind dit een hele mooie site brengt weer veel herinneringen boven ,zou best wel weer eens terug willen maar er is niemand van mijn kennissen die meer terug willen Is er hier soms iemand die dit leest en ook nog een keer terug wil mail me dan svp Ben een jaar 1960-1961 in Hollandia geweest in mijn vrije tijd werkte ik op zondag in Meerzicht in bediening of achter de bar de eigenaar was geloof ik Rob en Els Gelders Werkte ook in Base -G in Moonligt Bay eigenaar Ben Schothuis
Fijnard
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 25 okt 2009, 18:18

Re: Hollandia Manokwari

Bericht door Fijnard »

Ik ga van 4december 2011 tot 2 jan. 2012 eerst 2 weken naar Manokwari en daarna 2 weken naar Jayapura (Hollandia) Wie heeft er ook zin om mee te gaan ??? In Manokwari hebben we een leuk klein hotelletje geboekt losman Kagum In Hollandia het zeer dure en mooie hotel Swiss Bel alle bij de hotels zijn met ontbijt Het totale bedrag is +/- 4747,50 euro retour Heb je interesse mail me
fevdburg
Berichten: 7
Lid geworden op: do 20 sep 2012, 07:59

Re: Hollandia

Bericht door fevdburg »

Bellevue, Bellevue, ik ken het alleen als Kellevue. De naam stond met die mooie kunstzinnige boomstammetjes boven de poort maar de B was blijkbaar erg moeilijk te maken dus leek het meer op een K. Het weerhield ons niet om daar menig uurtje van het water te genieten. Zelfs de bangmakerij voor de krokodillen mocht dat niet verhinderen :-) Fred
Norman Franken
Berichten: 15
Lid geworden op: di 12 feb 2008, 15:23

Re: Hollandia

Bericht door Norman Franken »

Hai, die toko naast Onk Ak aan de Panteiweg is niet Eng Boo Hoo, maar toko Kian Liong.
Plaats reactie